4t ESO: Viatge final d'etapa a Itàlia

L'alumnat de 4t d'ESO de l'escola han completat aquesta setmana el seu viatge de final d'etapa a Itàlia.

Com ja és tradició, vam sortir diumenge des del pàrquing del Vapor amb autocar destinació Venècia. Allà vam passar el dia visitant la ciutat i en companyia de la nostra guia Federica.

Finalitzat el dia, ens vam desplaçar cap a Ferrara on vam passar la nit i vam visitar la ciutat el matí següent. Acte seguit, ens vam desplaçar cap a Bolònia on vam estar dinant i agafant forces per anar cap a un dels destins més desitjats: Pisa i la seva torre. Allà vam poder fer-nos mil i una fotos amb la torre inclinada i sopar una tradicional pizza italiana.

Dimecres va ser el torn de Florència amb la nostra guia Deborah, que ens va ensenyar els racons més importants de la ciutat i, previ anar a l'hotel per preparar-nos per sopar i anar a la disco, vam poder veure aquesta majestuosa ciutat des del seu mirador més emblemàtic.

Finalment, dijous va ser el torn d'una de les ciutats medievals més boniques: Siena. Allà vam tenir temps de passejar pels seus carrers i admirar la bellesa de la ciutat i també per acabar de fer les últimes compres prèvies a dirigir-nos cap al port de Civitavecchia, on vam agafar el vaixell que ens faria viure les últimes 24 hores del nostre viatge, el qual esperem en puguem guardar un bon record per sempre.

Entrades populars d'aquest blog

4t ESO - Perills i riscos d'internet (Stop bullying a l'escola)

BookTrayler "Poema de Mio Cid" 1r ESO

Descobrim científiques i científics que han fet història